آخرین خبرها

شهریارخوانی‌ پزشکیان خوب، ولی ناکافی

۱۴۰۴.۰۱.۲۸, ۱۰:۰۰
شهریارخوانی‌ پزشکیان خوب، ولی ناکافی

Gunaz.tv

مسعود پزشکیان، رئیس جمهور ایران بار دیگر در یک مراسم دولتی ابیاتی تورکی از استاد شهریار را خواند. موضوعی که همواره خشم فاشیستهای تورک‌ستیز ایرانشهری را به دنبال داشته است.

 

شهروندان آذربایجان جنوبی معتقدند این کار ایشان قابل تقدیر و از جهاتی در راستای گذشتن از بعضی تابوها امری مثبت می‌باشد. ولی نبایستی فراموش کرد که ملل تحت ستم در ایران مشکلات پایه‌ای دارند که با خواندن شعر حل نمی‌شود.

 

آقای پزشکیان باید بداند که توجهی که ملل تحت ستم در ایران به ایشان ‌دارند بی‌نهایت نیست و مستلزم نگاهی پایه‌ای به مسائل است. مسائلی مانند مشکلات و تبعیض‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و نیز آزادی‌های دموکراتیک جزو مطالبات اصلی ملل تحت ستم در ایران است که با گفتار درمانی و خواندن شعر حل نمی‌شود.

 

موضوعاتی مانند تقسیم عادلانه قدرت و ثروت در کشور، آموزش به زبان مادری، توجه ویژه به مسائل محیط زیستی از جمله دریاچه اورمیه مطالبات پایه‌ای اکثریت شهروندان کشور است و در صورت عدم تحقق باعث عمیقتر شدن هر بیشتر شکافها و تنش‌ها خواهد شد.

 

گونازتی‌وی

SH.A

 

اخبار منتخب

Most Read