آخرین خبرها

عربستان به تیم ملی ایران ویزا نداد!

۱۴۰۴.۱۱.۱۶, ۱۶:۲۶
عربستان به تیم ملی ایران ویزا نداد!

Gunaz.tv

تیم ملی دوچرخه‌سواری جاده ایران به دلیل صادر نشدن ویزا، فرصت حضور در مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا که به میزبانی عربستان سعودی برگزار می‌شود را از دست داد.

 

 وب سایت خبرآنلاین در این باره نوشته است.

 

قرار بود رکابزنان ایران در بخش‌های بزرگسالان مردان و پارا‌دوچرخه‌سواری این رقابت‌ها شرکت کنند، اما تا روز چهارشنبه ۱۵ بهمن، ویزای عربستان سعودی برای اعضای تیم صادر نشد.

 

رسول اسدی، رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری، با تأیید این موضوع گفت: «تمام تلاش خود را برای دریافت ویزا انجام دادیم و همه رایزنی‌های لازم صورت گرفت، اما در نهایت ویزا صادر نشد و مسابقات را از دست دادیم.»

 

گوناز تی وی

E. Y

اخبار منتخب

Most Read