آخرین خبرها

سنتکام: تأسیسات فرماندهی سپاه، پدافند و پرتاب موشک ایران را نابود کردیم

۱۴۰۴.۱۲.۱۲, ۱۰:۲۶
سنتکام: تأسیسات فرماندهی سپاه، پدافند و پرتاب موشک ایران را نابود کردیم

Gunaz.tv

مقامات نظامی آمریکا می‌گویند که از آغاز حمله مشترک اسرائیل و آمریکا از روز شنبه «تأسیسات فرماندهی» سپاه پاسداران ایران را «نابود» کرده اند.

 

سنتکام، فرماندهی مرکزی آمریکا در ایکس نوشت: «نیروهای آمریکایی طی عملیات مداوم، تأسیسات فرماندهی و کنترل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قابلیت‌های دفاع هوایی ایران، سایت‌های پرتاب موشک و پهپاد، و فرودگاه‌های نظامی را نابود کرده‌اند.»

 

این ستاد افزوده است: «ما به اقدامات قاطع خود در برابر تهدیدات فوری ناشی از رژیم ایران ادامه خواهیم داد.»

 

اخبار منتخب

Most Read