آخرین خبرها

اعتراف آقابکیان: قاسم سلیمانی در قاراباغ شبکه ایجاد کرده بود

۱۴۰۴.۱۲.۲۴, ۱۲:۴۲
اعتراف آقابکیان: قاسم سلیمانی در قاراباغ شبکه ایجاد کرده بود

Gunaz.tv

آرامایس آقابکیان، «نماینده» رژیم سابق حکومت تروریستی در قاراباغ، در یک پست شبکه اجتماعی واقعیت بسیار جالبی درباره ایران فاش کرده است. او اعتراف کرده که فرمانده نیروهای قدس سپاه، قاسم سلیمانی، پیش‌تر در مناطق تحت کنترل رژیم جدایی‌طلب در آذربایجان نیز شبکه‌ای ایجاد کرده بود.

 

 جوان‌شیر حسنلی این موضوع را بیان کرده است.

 

نقل قول: همه چیز در ۳ ژانویه ۲۰۲۰، زمانی که فرمانده قدس، سلیمانی، کشته شد، آغاز شد.

 

او کسی بود که در خانه نمی‌نشست و به وعده‌های صلح اعتقاد نداشت، بلکه برعکس، در عراق، سوریه، لبنان و حتی ارمنستان و آرتساخ شبکه ایجاد می‌کرد. سلیمانی می‌دانست بهتر است به جای مواجهه با دشمن در خانه، به بیرون برود، در غیر این صورت آن‌ها به خانه‌اش می‌آمدند.

 

او یکی از معدود افرادی بود که اهمیت آرتساخ را درک می‌کرد و برای جلوگیری از حمله آذربایجان، جان خود را به خطر می‌انداخت.»

 

شایان ذکر است که عکس قاسم سلیمانی با تروریست‌های ارمنی در قره‌باغ در سال ۱۹۹۲ نیز در آن زمان منتشر شده بود.

 

گوناز تی وی

E. Y

اخبار منتخب

Most Read