آخرین خبرها

علی‌اف: من نوروز را ۶ سال متوالی است که در قره‌باغ جشن می‌گیرم (ویدیو)

۱۴۰۴.۱۲.۲۷, ۲۲:۰۲
علی‌اف: من نوروز را ۶ سال متوالی است که در قره‌باغ جشن می‌گیرم  (ویدیو)

Gunaz.tv

به گزارش گوناز تی‌وی، رئیس‌جمهور آذربایجان، الهام علی‌اف، به مناسبت فرا رسیدن نوروز، پیام تبریکی خطاب به مردم کشورش منتشر کرده است.

 

وی در بخشی از سخنان خود افزود: «من ۶ سال است که نوروز را در قره‌باغ برگزار می‌کنم. برای نخستین بار در سال ۲۰۲۱ و پس از آن در تمام سال‌ها، در آستانه نوروز در قره‌باغ هستم و آتش نوروز را نیز در کنار مردم قره‌باغ برپا می‌کنیم. این، خوشبختی بزرگی است.»

 

در پیام تبریک آمده است:

 

«هموطنان عزیز!

نوروز را صمیمانه تبریک گفته و برای همگان سلامتی، سعادت و موفقیت در کارها آرزو می‌کنم.

 

نوروز، با ریشه‌های دیرینه در خاک آذربایجان، میراثی مقدس از نیاکان ما برای نسل امروز است و همواره جزئی از سبک تفکر ملی و بخشی ارزشمند از فرهنگ ما بوده است. در مراسم نوروز، جهان‌بینی مثبت مردم، عشق بی‌پایان به طبیعت، معیارهای اخلاقی والا و آرزوهای روشن برای آینده جلوه می‌یابد.

 

حفظ سنت‌های نوروز و گذر موفق آن از آزمون زمان، از خدمات مردم آذربایجان به تاریخ پرافتخارشان است. این جشن، به عنوان سرمایه‌ای معنوی و فرهنگی، همچنان در گوشه‌گوشه کشور با مراسم شاد و سنت‌های اصیل برگزار می‌شود.

 

اطمینان دارم که طراوت فصل بهار، انگیزه ما برای ساختن آینده‌ای مطابق آرزوهایمان را افزایش خواهد داد و با اراده و تلاش، سرزمین‌های دیرین خود را به مکانی سرشار از زیبایی و آرامش تبدیل خواهیم کرد.

 

باشد که نوروز پیش رو دل‌هایتان را پر از نور و شادی کند و برای شما و خانواده‌هایتان صلح، رفاه و برکت به ارمغان بیاورد.

نوروزتان مبارک!»

 

گوناز تی وی

R.G

 

اخبار منتخب

Most Read