آخرین خبرها

پس از ضرب‌الاجل ترامپ، قرارگاه خاتم‌الانبیا سپاه پاسداران زیرساخت‌های منطقه را تهدید کرد

۱۴۰۵.۰۱.۰۲, ۰۸:۳۲
پس از ضرب‌الاجل ترامپ، قرارگاه خاتم‌الانبیا سپاه پاسداران زیرساخت‌های منطقه را تهدید کرد

Gunaz.tv

نیروهای مسلح رژیم ایران روز یکشنبه تهدیدهای خود را علیه زیرساخت‌های منطقه از سر گرفتند. این تهدید پس از آن اعلام شد که رئیس‌جمهور آمریکا وعده داد در صورت عدم بازگشایی سریع تنگۀ هرمز، نیروگاه‌های مختلف را در ایران «با خاک یکسان» کند.

 

سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا در بیانیه‌ای که خبرگزاری فارس آن را منتشر کرد، اعلام کرد: «چنانچه دشمن به زیرساخت‌های سوخت و انرژی حمله کند، تمام زیرساخت‌های انرژی، فناوری اطلاعات و آب‌شیرین‌کن متعلق به آمریکا و رژیم اسرائیل در منطقه، هدف قرار خواهد گرفت.»

 

این بیانیه دقایقی پس از آن صادر شد که دونالد ترامپ برای بازگشایی این مسیر حیاتی در خلیج به روی تردد کشتی‌ها، ضرب‌الاجلی ۴۸ ساعته تعیین کرد؛ مسیری که در پی جنگ خاورمیانه عملاً بسته شده است.

 

طبق هشدار ترامپ، ایران تا ساعت ۲۳:۴۴ دوشنبه ۲۳ مارس (برابر با سه‌شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۵، ساعت ۰۳:۱۴ بامداد به وقت تهران)، برای انجام آن مهلت دارد.

 

گونازتی‌وی

SH.A

اخبار منتخب

Most Read