آخرین خبرها

عربستان سعودی دستور اخراج وابسته نظامی ایران و چهارتن از کارکنان سفارت ایران را صادر کرد

۱۴۰۵.۰۱.۰۲, ۱۰:۰۲
عربستان سعودی دستور اخراج وابسته نظامی ایران و چهارتن از کارکنان سفارت ایران را صادر کرد

Gunaz.tv

عربستان سعودی روز شنبه اعلام کرد که وابسته نظامی ایران و چهار نفر دیگر از کارکنان سفارت این کشور را «عنصر نامطلوب» اعلام کرده و به آن‌ها دستور داده ظرف ۲۴ ساعت خاک این کشور را ترک کنند.

 

وزارت خارجه عربستان در بیانیه‌ای اعلام کرد این تصمیم به دلیل «ادامه حملات ایران علیه اهداف غیرنظامی و منافع اقتصادی» عربستان اتخاذ شده است.

 

پس از آغاز جنگ اسرائیل و آمریکا با ایران، ایران کشورهای حوزه خلیج عرب را مورد حمله قرار داده که اعتراضات جهانی را در بر داشته است.

 

قطر، دیگر کشوری که هدف حملات ایران قرار گرفته، روز ۲۷ اسفند اقدام به اخراج وابستگان نظامی و امنیتی سفارت ایران در این کشور کرده بود.

 

گونازتی‌وی

SH.A

Keywords :

اخبار منتخب

Most Read