آخرین خبرها

آمریکا آماده «جنگ زمینی» برای تصرف قلب اقتصادی ایران است

۱۴۰۵.۰۱.۰۳, ۰۷:۲۸
آمریکا آماده «جنگ زمینی» برای تصرف قلب اقتصادی ایران است

آغاز یک درگیری بی‌سابقه نزدیک است.

Gunaz.tv

اورشلیم پست فاش کرد: مقامات کاخ سفید به اسرائیل و متحدان خلیج اعلام کرده‌اند که «احتمالاً چاره‌ای جز پیاده‌سازی عملیات زمینی و تصرف جزیره خارگ باقی نمانده است»!

 

این جزیره که ۹۰ درصد صادرات نفت ایران را تأمین می‌کند، حالا هدف شماره یک ترامپ شده است. پنتاگون با سرعت بسیار زیاد هزاران تفنگدار دریایی را به خلیج عربی فرستاده است.

 

بر اساس این گزارش، این نیروها شامل گروه رزمی ناو آبی-خاکی «یو‌اس‌اس باکسر» به همراه ناوهای ترابری آبی-خاکی «یو‌اس‌اس پورتلند» و «یو‌اس‌اس کامستاک» هستند و گفته می‌شود این استقرار می‌تواند حدود ۴۵۰۰ تفنگدار دریایی و نیروهای رزمی دیگر را در بر بگیرد.

 

منابع آمریکایی می‌گویند: «اگر تهران تنگه هرمز را باز نکند، ما جزیره را می‌گیریم!»

 

ترامپ هم هشدار داده: «اگر ظرف ۴۸ ساعت تنگه باز نشود، نیروگاه‌های ایران را با خاک یکسان می‌کنیم!»

 

جزیره خارک، شریان حیاتی رژیم ایران است که، حالا در تیررس مستقیم آمریکاست.

 

کارشناسان می‌گویند این عملیات می‌تواند اقتصاد تهران را فلج کند، قیمت جهانی نفت را به اوج برساند و جنگ را به مرحله‌ای بی‌سابقه بکشاند. دنیا در انتظار یک تصمیم تاریخی است که می‌تواند نقشه خاورمیانه را برای همیشه تغییر دهد!

 

گوناز تی وی

R.G

 

اخبار منتخب

Most Read