آخرین خبرها

تهران: هیچ مذاکره‌ای با آمریکا نداریم

۱۴۰۵.۰۱.۰۵, ۲۰:۱۵
تهران: هیچ مذاکره‌ای با آمریکا نداریم

Gunaz.tv

به گزارش گوناز تی وی، وزارت امور خارجه ایران ادعاهای مربوط به انجام مذاکرات با آمریکا را تکذیب کرده و اعلام کرده است هیچ گفت‌وگویی میان دو طرف در جریان نیست.

 

اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، در گفت‌وگو با خبرگزاری ایندیا تودی تأکید کرد: «میان ایران و آمریکا هیچ مذاکره‌ای وجود ندارد و طی ۲۵ روز گذشته از آغاز جنگ غیرقانونی علیه ایران نیز چنین گفت‌وگویی انجام نشده است.»

 

وی در ادامه افزود که تجربه مذاکره با آمریکا برای ایران «فاجعه‌بار» بوده است.

 

بقایی گفت: «در حالی که برای حل مسئله هسته‌ای در حال مذاکره بودیم، در مدت کوتاهی دو بار مورد حمله قرار گرفتیم. این اقدام خیانت به دیپلماسی بود و به همین دلیل هیچ‌کس در ایران نمی‌تواند به دیپلماسی آمریکا اعتماد کند.»

 

گوناز تی وی

R.G

 

اخبار منتخب

Most Read