آخرین خبرها

روسیه نیروهایش را از بوشهر خارج کرد

۱۴۰۵.۰۱.۰۵, ۲۳:۳۳
روسیه نیروهایش را از بوشهر خارج کرد

Gunaz.tv

به گزارش گوناز تی وی، شرکت دولتی روس‌اتم اعلام کرده است که ۱۶۳ نفر از کارکنان خود را از نیروگاه هسته‌ای بوشهر در ایران تخلیه کرده است.

 

بر اساس این گزارش، پس از این اقدام حدود ۳۰۰ نفر از کارکنان همچنان در این نیروگاه باقی مانده‌اند.

 

الکسی لیخاچف، رئیس روس‌اتم، اعلام کرده است که به دلیل ادامه جنگ، کار بر روی واحدهای جدید نیروگاهی متوقف شده و انتظار می‌رود تعداد بیشتری از نیروها این منطقه را ترک کنند.

 

به گفته وی، با تشدید وضعیت امنیتی، روند خروج کارکنان به‌صورت مرحله‌ای ادامه دارد و برنامه‌ریزی شده است که تنها حداقل نیروهای متخصص در نیروگاه باقی بمانند.

 

گوناز تی وی

R.G

 

اخبار منتخب

Most Read