آخرین خبرها

یک سوم زرادخانه راکتی ایران نابود شد

۱۴۰۵.۰۱.۰۷, ۲۱:۵۸
یک سوم زرادخانه راکتی ایران نابود شد

Gunaz.tv

به گزارش گوناز تی وی، منابع نزدیک به اطلاعات آمریکا اعلام کرده‌اند که ایالات متحده توانسته است تقریباً یک سوم زرادخانه راکتی ایران را نابود کند. وضعیت بخش دیگر این زرادخانه هنوز نامشخص است.

 

خبرگزاری رویترز این اطلاعات را منتشر کرده است.

 

بر اساس گزارش منابع، بمباران‌ها بخشی از راکت‌های باقی‌مانده را در تأسیسات زیرزمینی آسیب زده، نابود کرده یا زیر آوار دفن کرده است.

 

با این حال، ایران هنوز مقدار قابل توجهی از ذخایر راکتی خود را حفظ کرده و ممکن است برخی از سلاح‌ها را پس از نبردها بازسازی کند.

 

طبق این اطلاعات، علی‌رغم حملات اخیر آمریکا و اسرائیل، ایران همچنان با استفاده از راکت‌ها و پهپادها حملاتی را انجام می‌دهد.

 

این حملات شامل هدف قرار دادن امارات متحده عربی نیز می‌شود و نشان می‌دهد که ایران هنوز توانایی شلیک راکت را حفظ کرده است.

 

گوناز تی وی

R.G

 

اخبار منتخب

Most Read