آخرین خبرها

ادعای کشف شبکه جاسوسی با استارلینک در تهران

۱۴۰۵.۰۲.۰۹, ۱۸:۲۸
ادعای کشف شبکه جاسوسی با استارلینک در تهران

Gunaz.tv

پلیس تهران مدعی کشف یک «شبکه جاسوسی» در پایتخت شده که با استفاده از اینترنت ماهواره‌ای استارلینک فعالیت می‌کرده است.

 

به گزارش گوناز تی‌وی، رسانه‌های محلی اعلام کردند در محله یوسف‌آباد تهران، واحدی مسکونی شناسایی شده که به گفته پلیس، ساکنان آن با نصب تجهیزات پیشرفته ارتباطی اقدام به ارسال اطلاعات و اخبار به خارج از کشور می‌کردند.

 

بر اساس ادعای پلیس، این افراد با اجاره این واحد، زیرساخت لازم برای ارتباطات ماهواره‌ای را فراهم کرده و از طریق آن اطلاعات را منتقل می‌کردند.

 

در ادامه این گزارش آمده است که در ارتباط با این پرونده، سه واحد کسب‌وکار دیگر نیز به‌دلیل استفاده «غیرمجاز» از تجهیزات استارلینک پلمب شده‌اند.

 

پلیس تهران همچنین ادعا کرده است که این مجموعه‌ها در مجموع ۱۹ بار اقدام به ارسال اطلاعات و تصاویر به رسانه‌های خارجی کرده‌اند.

 

گوناز تی وی

R.G

 

اخبار منتخب

Most Read