آخرین خبرها

ارتش ایران برای ادامه جنگ اعلام آمادگی کرد

۱۴۰۵.۰۲.۲۹, ۲۲:۳۳
ارتش ایران برای ادامه جنگ اعلام آمادگی کرد

Gunaz.tv

به گزارش گوناز تی‌وی، سخنگوی ارتش ایران اعلام کرد حکومت ایران از دوره آتش‌بس برای تقویت توان نظامی خود استفاده کرده و در صورت حمله دوباره آمریکا، آماده باز کردن جبهه‌های تازه جنگی است.

 

محمد اکرمی‌نیا، سخنگوی ارتش ایران، در یک تجمع حکومتی در تهران گفت این نهاد نظامی دوره آتش‌بس را نیز «همچون دوران جنگ» تلقی کرده و از این فرصت برای افزایش آمادگی رزمی استفاده کرده است.

 

او همچنین تجمعات حکومتی در شهرهای مختلف را بخشی از «شکست طرح دشمن» و عاملی برای تقویت روحیه نیروهای مسلح توصیف کرد.

 

اکرمی‌نیا با لحنی تهدیدآمیز گفت: ایران «محاصره‌پذیر و شکست‌پذیر نیست» و هشدار داد در صورت هرگونه حمله تازه، تهران با «ابزارها و شیوه‌های جدید» جبهه‌های جدیدی علیه دشمنان خود باز خواهد کرد.

 

سخنگوی ارتش در ادامه با اشاره به تنگه هرمز نیز ادعا کرد نیروهای ایران اشراف کامل بر این مسیر راهبردی دارند و وضعیت آن «دیگر به گذشته بازنخواهد گشت.»

 

گوناز تی وی

R.G

اخبار منتخب

Most Read