آخرین خبرها

وزارت ارتباطات: دسترسی کامل کاربران به اینترنت تا ۲۴ ساعت آینده برقرار می‌شود

۱۴۰۵.۰۳.۰۵, ۱۳:۱۸
وزارت ارتباطات: دسترسی کامل کاربران به اینترنت تا ۲۴ ساعت آینده برقرار می‌شود

Gunaz.tv

احسان چیت‌ساز، معاون سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی توسعه فاوا و اقتصاد دیجیتال وزارت ارتباطات، در گفت‌وگو با سیتنا از آغاز بازگشایی تدریجی اینترنت بین‌الملل خبر داد.

 

او گفت در پی دستور مسعود پزشکیان، تا دقایقی دیگر نخستین دسترسی‌ها به اینترنت بین‌الملل برقرار می‌شود و کاربران به‌تدریج شاهد بازگشایی اینترنت خواهند بود.

 

چیت‌ساز افزود دسترسی کامل کاربران به اینترنت بین‌الملل تا ۲۴ ساعت آینده برقرار می‌شود.

 

سیتنا به نقل از یک منبع مطلع نوشت برخی سرویس‌ها و پیام‌رسان‌های بین‌المللی در فاز نخست بازگشایی قرار ندارند و به‌تدریج، در مراحل بعدی بازگشایی شبکه، در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

 

گوناز تی وی

E. Y

اخبار منتخب

Most Read