آخرین خبرها

یک‌سوم ظرفیت گاز ایران از دست رفته

۱۴۰۵.۰۳.۱۰, ۱۳:۰۸
یک‌سوم ظرفیت گاز ایران از دست رفته

Gunaz.tv

در پی آسیب‌دیدگی بخشی از تأسیسات گازی کشور در جنگ اخیر، ایران حدود یک‌سوم ظرفیت تولید گاز خود را از دست داده است.

 

، غلامرضا دهقان ناصرآبادی، عضو کمیسیون انرژی مجلس، این خبر را اعلام کرد.

 

او در یک نشست خبری با اشاره به بحران ناترازی انرژی گفت که کشور پیش از جنگ نیز با کمبود تولید برق و گاز مواجه بود، اما حملات اخیر به برخی زیرساخت‌های انرژی، وضعیت را پیچیده‌تر کرده است.

 

دهقان اظهار داشت: «با وقوع جنگ ۱۲ روزه و جنگ رمضان، بخشی از صنایع تولید انرژی کشور آسیب دیدند و تعدادی از فازهای عسلویه هدف قرار گرفتند؛ به‌طوری که تقریباً ظرفیت تولید یک‌سوم گاز کشور را از دست داده‌ایم.»

 

گوناز تی وی

E. Y

اخبار منتخب

Most Read