آخرین خبرها

امام جمعه شیاد اردبیل: کمبود گاز در کشور نشان توسعه صنعتی است!

۱۴۰۳.۱۰.۰۱, ۱۱:۰۰
امام جمعه شیاد اردبیل: کمبود گاز در کشور نشان توسعه صنعتی است!

آیت الله سید حسن عاملی، امام جمعه منفور و لبنانی‌الاصل اردبیل با هدف توجیه عاجز ماندن رژیم جمهور اسلامی در تامین گاز کشور گفت: «یکی از علل اصلی قطعی برق و کمبود گاز، توسعه برق و گاز صنعتی و توسعه گاز روستایی و مناطق محروم است.»

Gunaz.tv

عاملی افزود: «بالا رفتن برق صنعتی نشان شتاب توسعه کشور است و در گازرسانی به روستاها و مناطق محروم واقعا شاهکار شده است.»

 

اظهارات عاملی در حالی است که ایران از لحاظ دارا بودن ذخایر گازی، در رتبه دوم جهان قرار دارد اما حتی صنعتی‌ترین کشورهای جهان که خود وارد کننده گاز نیز هستند، با کمبود گاز مواجه نمی‌شوند.

 

حسن عاملی هفته گذشته نیز با هدف توجیه کردن جنایات رژیم بشار اسد و حمایت‌های حکومت ایران از این جنایتکار، در ادعایی مضحک گفت تصاویر زندان‌های مخوف سوریه توسط هوش مصنوعی ساخته شده‌اند!

 

حسن عاملی در سال ۱۴۰۱ نیز ، در توجیه بی‌عُرضگی مسئولان ایران در تامین برق و گاز شهروندانش، ادعا کرده بود در ترکیه مردم شب‌ها در خانه چراغ روشن نمی‌کنند بلکه از نور تلویزیون استفاده می‌کنند چون برق گران است!

 

لازم به ذکر است، حسن عاملی از مهره های اصلی سپاه پاسداران ایران در آذربایجان جنوبی است که در مواقع حساس به دستور تهران در جهت تامین منافع رژیم فاشیستی ایران بر علیه آذربایجان شمالی و ترکیه نفرت پراکنی می کند.

 

گونازتی‌وی

SH.A

اخبار منتخب

Most Read