آخرین خبرها

تداوم تجمع اعتراضی بازنشستگان مخابرات در تبریز و بیجار

۱۴۰۴.۰۱.۲۶, ۰۷:۰۱
تداوم تجمع اعتراضی بازنشستگان مخابرات در تبریز و بیجار

Gunaz.tv

بازنشستگان شرکت مخابرات روز دوشنبه ۲۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۴ در شهرهای تبریز و بیجار، با برگزاری تجمع اعتراضی خواستار پایان دادن به ظلم و سوءمدیریت حاکم بر این شرکت شدند.

 

معترضان، «ستاد اجرایی فرمان امام» و تعاونی‌های وابسته به سپاه پاسداران را به‌عنوان مالکان پشت‌پرده‌ مخابرات، مسئول وضعیت اسفبار معیشتی و نقضد حقوق قانونی‌شان می‌دانند.

 

بازنشستگان شرکت مخابرات همچنین از ادامه‌ سرکوب سیستماتیک عدالت و کرامت بازنشستگان انتقاد کردند.

 

گونازتی‌وی

SH.A

 

تداوم تجمع اعتراضی بازنشستگان مخابرات در تبریز و بیجار

بازنشستگان شرکت مخابرات روز دوشنبه ۲۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۴ در شهرهای تبریز و بیجار، با برگزاری تجمع اعتراضی خواستار پایان دادن به ظلم و سوءمدیریت حاکم بر این شرکت شدند.

 

معترضان، «ستاد اجرایی فرمان امام» و تعاونی‌های وابسته به سپاه پاسداران را به‌عنوان مالکان پشت‌پرده‌ مخابرات، مسئول وضعیت اسفبار معیشتی و نقضد حقوق قانونی‌شان می‌دانند.

 

بازنشستگان شرکت مخابرات همچنین از ادامه‌ سرکوب سیستماتیک عدالت و کرامت بازنشستگان انتقاد کردند.

 

گونازتی‌وی

SH.A

 

 

Keywords :

اخبار منتخب

Most Read