آخرین خبرها

رویترز: رژیم ایران نگران است در پی اقدام نظامی آمریکا مردم خشمگین دوباره به خیابان‌ بیایند

۱۴۰۴.۱۱.۱۴, ۰۹:۴۴
رویترز: رژیم ایران نگران است در پی اقدام نظامی آمریکا مردم خشمگین دوباره به خیابان‌ بیایند

Gunaz.tv

رویترز به نقل از شش مقام فعلی و پیشین در ایران گزارش داد مقام‌های رژیم ایران نگرانند که هرگونه حمله احتمالی آمریکا می‌تواند کنترل آن‌ها بر قدرت را تضعیف کند و مردم خشمگین را دوباره به خیابان‌ها بکشاند.

 

در این گزارش آمده است در جلسات سطح بالا، مقامات به خامنه‌ای گفته‌اند خشم عمومی به نقطه‌ای رسیده که ترس دیگر بازدارنده نیست و بسیاری از ایرانیان آماده مقابله دوباره با نیروهای امنیتی هستند.

 

همچنین هشدار داده شده است که فشار خارجی، مانند یک حمله محدود آمریکا، می‌تواند مردم را تشویق کرده و به ساختار سیاسی آسیب غیرقابل جبران وارد کند.

 

یکی از مقامات به رویترز گفت: «حمله همراه با اعتراضات مردم خشمگین می‌تواند منجر به فروپاشی نظام شود. این اصلی‌ترین نگرانی مقامات ارشد است و دشمنان ما همین را می‌خواهند.»

 

گونازتی‌وی

SH.A

 

 

 

 

 

اخبار منتخب

Most Read