آخرین خبرها

جاسوسی به نفع تهران؛ اسرائیل یک عامل مرتبط با اطلاعات ایران را به زندان فرستاد

۱۴۰۴.۱۱.۱۶, ۱۸:۱۵
جاسوسی به نفع تهران؛ اسرائیل یک عامل مرتبط با اطلاعات ایران را به زندان فرستاد

Gunaz.tv

دادگاه منطقه‌ای اورشلیم، یک دانشجوی یشیوا در شهر بیت‌شمش را به اتهام همکاری با نهادهای اطلاعاتی ایران به سه سال زندان محکوم کرد؛ پرونده‌ای که بار دیگر از تلاش‌های سازمان‌یافته تهران برای نفوذ، تهدید و ایجاد ناامنی در داخل اسرائیل پرده برمی‌دارد.

 

بر اساس حکم دادگاه، الیملخ استرن ۲۱ ساله از طریق تلگرام با حسابی مرتبط با اطلاعات ایران در ارتباط بوده و در ازای دریافت پول دیجیتال، مأموریت‌هایی با ماهیت تهدیدآمیز و خرابکارانه را پذیرفته است. دادستان‌ها می‌گویند این مأموریت‌ها شامل نصب پوستر، پنهان‌سازی پول نقد، تحویل بسته‌های تهدیدآمیز و برنامه‌ریزی برای اقدامات خشونت‌آمیز بوده است.

 

به گفته مقام‌های قضایی اسرائیل، این اقدامات در بحبوحه جنگ انجام شده و نشان‌دهنده ادامه فعالیت‌های خصمانه ایران علیه امنیت داخلی اسرائیل است. دادستانی تأکید کرده این پرونده نمونه‌ای از شبکه گسترده جاسوسی ایران است و ده‌ها پرونده مشابه دیگر نیز در جریان رسیدگی قرار دارد.

 

گوناز تی وی

اخبار منتخب

Most Read