آخرین خبرها

یک مرکز تحقیقات هسته‌ای بمباران شد

۱۴۰۵.۰۱.۰۲, ۱۳:۲۵
یک مرکز تحقیقات هسته‌ای بمباران شد

Gunaz.tv

ارتش اسرائیل اعلام کرد یک سایت راهبردی تحقیق و توسعه در دانشگاه صنعتی مالک اشتر وابسته به وزارت دفاع ایران را که به گفته این ارتش در توسعه اجزای سلاح هسته‌ای نقش داشته، هدف قرار داده است.

 

به گزارش گوناز تی‌وی، اعلام شده که این حمله از طریق عملیات هوایی مشترک اسرائیل و آمریکا انجام شده است. گفته می‌شود هدف این حمله، دانشگاه مالک اشتر بوده است.

 

در بیانیه ارتش اسرائیل آمده است در این دانشگاه نظامی ،صنایع نظامی و سامانه موشکی و  توسعه اجزای سلاح هسته‌ای و دیگر تسلیحات تدریس و درباره آن تحقیق می‌شود.

 

ارتش اسرائیل همچنین اعلام کرد این مرکز به دلیل فعالیت چند دهه‌ای در برنامه هسته‌ای و توسعه موشک‌های بالستیک تحت تحریم‌های بین‌المللی قرار دارد.

 

در پایان این بیانیه آمده است: «ارتش اسرائیل اجازه نخواهد داد حکومت ایران به سلاح هسته‌ای دست یابد.»

 

گوناز تی وی

R.G

 

اخبار منتخب

Most Read