آخرین خبرها

نتانیاهو دستور نابودی حداکثری صنایع تسلیحاتی ایران را صادر کرد

۱۴۰۵.۰۱.۰۶, ۰۱:۴۳
نتانیاهو دستور نابودی حداکثری صنایع تسلیحاتی ایران را صادر کرد

Gunaz.tv

به گزارش نیویورک تایمز، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، دستور داد ارتش این کشور ظرف ۴۸ ساعت آینده تمام تلاش خود را برای نابودی هرچه بیشتر کارخانه‌ها و تأسیسات کلیدی صنایع تسلیحاتی ایران به کار گیرد.

 

این گزارش که به نقل از دو مقام ارشد اسرائیلی و دو منبع آگاه از جلسات امنیتی منتشر شده، می‌گوید نتانیاهو این دستور را پس از دریافت نسخه‌ای از طرح ۱۵ ماده‌ای آمریکا برای پایان جنگ صادر کرده است.

 

 اسرائیل نگران است که آغاز احتمالی مذاکرات میان واشنگتن و تهران، فرصت ضربه نهایی به برنامه موشکی و هسته‌ای ایران را از بین ببرد.

 

نیویورک تایمز نوشته است: «نخست‌وزیر اسرائیل دستور داد که طی ۴۸ ساعت آینده تمام تلاش‌ها برای نابودی حداکثری صنایع تسلیحاتی ایران انجام شود.»

 

این اقدام در چارچوب نگرانی تل‌آویو از «توقف قریب‌الوقوع جنگ» صورت می گیرد.

 

اسرائیل برای ضربه زدن به بیشترین تعداد اهداف کلیدی قبل از هرگونه آتش‌بس احتمالی حملات هدفمند خود در ایران را تا چندین برابر افزایش داده است.

 

گوناز تی وی

R.G

 

اخبار منتخب

Most Read