آخرین خبرها

ذخیره آب چند سد در مشهد در میانه جنگ به پایان رسید

۱۴۰۵.۰۱.۰۹, ۰۸:۲۲
ذخیره آب چند سد در مشهد در میانه جنگ به پایان رسید

Gunaz.tv

وب‌سایت خبرآنلاین روز یک‌شنبه به نقل از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد خبر داد که ذخیره آب پشت سدهای دوستی، ارداک، طُرُق و کاردِه «به اتمام رسیده» و به همین دلیل این سدها «از مدار بهره‌برداری» خارج شده‌اند.

 

به گفته این مقام، در حال حاضر آب مورد نیاز شهر مشهد «از منابع زیرزمینی تأمین می‌شود» و به همین دلیل «مدیریت جدی مصرف از سوی شهروندان» الزامی است.

 

تازه‌ترین آمار از وضعیت سدهای ایران در نیمه بهمن‌ماه سال گذشته نشان می‌‌داد که میزان ورودی آب به مخازن سدها در سال آبی جاری با کاهش همراه بوده و بخش قابل‌ توجهی از ظرفیت سدهای کشور همچنان خالی است.

 

گونازتی‌وی

SH.A

Keywords :

اخبار منتخب

Most Read