آخرین خبرها

نفتکش عظیم کویت در بندر دبی هدف حمله ایران قرار گرفت

۱۴۰۵.۰۱.۱۱, ۱۱:۰۴
نفتکش عظیم کویت در بندر دبی هدف حمله ایران قرار گرفت

Gunaz.tv

شرکت نفت کویت اعلام کرد که یک نفتکش حامل نفت خام متعلق به کویت به نام «السلْمی» در بندر دبی امارات متحده عربی هدف حمله ایران قرار گرفته و دچار آتش‌سوزی شده است.

 

در این بیانیه تاکید شد که نفتکش در زمان حادثه به‌طور کامل بارگیری شده بود و این حمله موجب خسارات مادی و وقوع آتش‌سوزی شده است.

 

همچنین احتمال نشت نفت از این کشتی وجود دارد.

 

در عین حال اعلام شد در نتیجه این حمله هیچ‌یک از خدمه کشتی کشته یا زخمی نشده‌اند.

 

از سوی دیگر، دفتر رسانه‌ای دولت دبی نیز تایید کرد که این نفتکش کویتی در آب‌های دبی با استفاده از یک پهپاد هدف قرار گرفته است.

 

همچنین اعلام شد عملیات مهار آتش همچنان ادامه دارد و 24 خدمه کشتی در سلامت کامل به سر می‌برند.

 

گونازتی‌وی

SH.A

 

 

 

 

 

Keywords :

اخبار منتخب

Most Read