آخرین خبرها

جنگنده‌های پاکستان در عربستان مستقر شدند

۱۴۰۵.۰۱.۲۲, ۱۵:۰۲
جنگنده‌های پاکستان در عربستان مستقر شدند

تحرک نظامی جدید در خاورمیانه؛ یک گام مهم در برابر تهدیدهای منطقه‌ای!

Gunaz.tv

به گزارش گوناز تی‌وی، وزارت دفاع عربستان سعودی از ورود یک یگان نظامی پاکستان شامل جنگنده‌ها، تجهیزات پشتیبانی و نیروهای فنی به پایگاه هوایی «ملک عبدالعزیز» خبر داد.

 

بر اساس بیانیه رسمی، این یگان در چارچوب توافق راهبردی دفاعی میان دو کشور وارد عربستان شده و در شرق این کشور مستقر شده است.

 

در این بیانیه آمده است که این یگان شامل جنگنده‌های نیروی هوایی پاکستان، عناصر پشتیبانی، تیم‌های فنی و نیروهای عملیاتی است.

 

مقام‌های سعودی اعلام کردند هدف از این اقدام، تقویت هماهنگی نظامی میان دو کشور و افزایش سطح آمادگی عملیاتی است.

 

در همین حال، این تحرک نظامی در شرایطی صورت می‌گیرد که منطقه با تنش‌های فزاینده به‌ویژه در ارتباط با سیاست‌های بی‌ثبات‌کننده جمهوری اسلامی ایران روبه‌رو است و همکاری‌های نظامی میان کشورهای منطقه در حال گسترش است.

 

گوناز تی وی

R.G

پاکستان در کنار عربستان خواهد بود

۱۴۰۵.۰۱.۱۸, ۲۰:۳۵

پاکستان در کنار عربستان خواهد بود

 

اخبار منتخب

Most Read