آخرین خبرها

امارات: هرمز در اختیار ایران نیست

۱۴۰۵.۰۱.۲۴, ۰۰:۲۲
امارات: هرمز در اختیار ایران نیست

Gunaz.tv

به گزارش گوناز تی‌وی، «سلطان الجابر» مدیرعامل شرکت ملی نفت ابوظبی اعلام کرد تنگه هرمز هرگز در اختیار ایران نبوده که بتواند آن را ببندد یا تردد در آن را محدود کند.

 

او در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «تنگه هرمز هرگز در اختیار ایران نبوده که آن را ببندد یا تردد در آن را محدود کند.»

 

الجابر با اشاره به پیامدهای اقتصادی این وضعیت تأکید کرد جهان توان تحمل بسته ماندن این گذرگاه حیاتی را ندارد.

 

این اظهارات در شرایطی مطرح می‌شود که تنش‌ها در منطقه و محدودیت تردد در تنگه هرمز، نگرانی‌های جدی درباره تأثیرات آن بر بازارهای جهانی انرژی ایجاد کرده است.

 

گوناز تی وی

R.G

 

اخبار منتخب

Most Read