آخرین خبرها

تهدید اسرائیل به نابودی شبکه برق ایران

۱۴۰۵.۰۲.۰۴, ۱۲:۱۲
تهدید اسرائیل به نابودی شبکه برق ایران

Gunaz.tv

وزیر دفاع اسرائیل در اظهاراتی تند و صریح، از آمادگی ارتش این کشور برای هدف قرار دادن زیرساخت‌های حیاتی ایران خبر داد.

 

، او تأکید کرد که تل‌آویو تنها منتظر «چراغ سبز» واشینگتن است تا عملیات گسترده‌ای را برای نابودی تأسیسات اصلی انرژی و شبکه برق ایران آغاز کند. به گفته وی، هدف از این طرح نظامی، قطع کامل شریان‌های اقتصادی و بازگرداندن ایران به «عصر تاریکی و حجر» است.

 

این تهدید در حالی مطرح می‌شود که محاصره دریایی و هوایی ایران توسط نیروهای تحت رهبری آمریکا به شدت افزایش یافته است. مقامات نظامی اسرائیل معتقدند نابودی نیروگاه‌ها و مراکز توزیع سوخت، توان تداوم جنگ را از تهران سلب خواهد کرد. هم‌زمان، حضور ناوگان‌های تهاجمی ایالات متحده در منطقه، گمانه‌زنی‌ها درباره نزدیکی زمان وقوع این حمله هماهنگ را تقویت کرده است.

 

گوناز تی وی

E. Y

اخبار منتخب

Most Read