آخرین خبرها

نماینده مجلس: دوباره جنگ خواهد شد

۱۴۰۵.۰۲.۰۴, ۲۳:۵۳
نماینده مجلس: دوباره جنگ خواهد شد

Gunaz.tv

به گزارش گوناز تی‌وی، علی خضریان، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، اعلام کرد از سرگیری جنگ را قطعی می‌داند و ایران تصمیم گرفته است هرگونه تبادل پیام با ایالات متحده را متوقف کند.

 

او گفت: «جنگ قطعی است و ایران تصمیم گرفته است که هرگونه تبادل پیام با آمریکا متوقف شود».

 

خضریان در ادامه تأکید کرد: «وقتی می‌گوییم مذاکره نه، انواع ارسال پیام باید متوقف شود و الان هم متوقف شده و این تصمیم کلان ایران است».

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس همچنین با اشاره به آمادگی برای درگیری نظامی افزود: «ما باید بایستیم و میدان را کمک کنیم، با تسهیل بودجه و قوانین کمک بکنیم که نیروهای مسلح ما با کمترین حاشیه بتوانند در این میدان نبرد که قطعی است اقدام کنند».

 

این اظهارات در شرایطی مطرح می‌شود که همزمان برخی گزارش‌ها از تلاش‌های دیپلماتیک و تبادل پیام میان تهران و واشینگتن حکایت دارد و تناقض در مواضع رسمی درباره آینده تنش‌ها افزایش یافته است.

 

گوناز تی وی

R.G

 

اخبار منتخب

Most Read