آخرین خبرها

سخنگوی دولت: کمبود انرژی داریم

۱۴۰۵.۰۲.۰۶, ۱۳:۱۰
سخنگوی دولت: کمبود انرژی داریم

Gunaz.tv

فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت پزشکیان، گفت: «با پنهان کردن مشکلات به راهکار نمی‌رسیم. راهی جز پذیرش وجود ندارد و باید واقعیت را بپذیریم. کمبود انرژی داریم. صنعت فولاد و پتروشیمی آسیب‌دیده، اما باید راه‌حل مشکل را پیدا کنیم»

 

از سال ۱۴۰۱، عوارض سال‌ها عدم سرمایه‌گذاری مناسب در بخش انرژی، به خصوص تولید و شبکه انتقال برق، در کشور بروز کرد. در سال‌های اخیر همزمان با آغاز فصل گرما، خاموشی‌های گسترده در کشور رخ داده است.

 

در تابستات سال‌های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳، دولت با زمان‌بندی، برق خانگی را در شهرهای بزرگ  قطع کرد.

 

در بخش صنعت، قطعی گسترده برق، خسارت‌های سنگینی به‌خصوص به کارگاه‌های کوچک وارد کرد.

 

گوناز تی وی

E. Y

اخبار منتخب

Most Read