آخرین خبرها

امارات هزاران کارگر پاکستانی را اخراج کرد

۱۴۰۵.۰۲.۲۰, ۱۷:۳۳
امارات هزاران کارگر پاکستانی را اخراج کرد

Gunaz.tv

امارات متحده عربی اندکی پس از میانجی‌گری پاکستان در آتش‌بس میان آمریکا و ایران، هزاران کارگر پاکستانی را ـ که گفته می‌شود شمار زیادی از آنان طرفدار ایران هستند ـ اخراج کرده است.

 

 روزنامه «نیویورک تایمز» در این‌باره گزارش منتشر کرده است.

 

در این گزارش آمده است: «افراد اخراج‌شده از بازداشت‌های ناگهانی، شرایط سخت نگهداری، مسدود شدن حساب‌های بانکی و اخراج سریع از کشور بدون ارائه هیچ توضیحی سخن می‌گویند.

 

این موضوع از آن جهت توجه‌برانگیز است که حدود ۲ میلیون پاکستانی در امارات مشغول به کار هستند و سالانه میلیاردها دلار به کشور خود پول ارسال می‌کنند.»

 

گوناز تی وی

E. Y

اخبار منتخب

Most Read