آخرین خبرها

سفیر آمریکا: اسرائیل «گنبد آهنین» به امارات فرستاده است

۱۴۰۵.۰۲.۲۲, ۱۵:۳۰
سفیر آمریکا: اسرائیل «گنبد آهنین» به امارات فرستاده است

Gunaz.tv

اسرائیل سامانه‌های «گنبد آهنین» و نیروهایی برای راه‌اندازی آن به امارات متحده عربی ارسال کرده است.

 

، این مطلب را مایک هاکبی، سفیر آمریکا در اسرائیل، اعلام کرده است.

 

او گفت: «میان اسرائیل و امارات روابطی فوق‌العاده وجود دارد. زمانی که همه شرکت‌های هواپیمایی دیگر پروازهای خود به اسرائیل را متوقف کردند، امارات به پروازها ادامه داد.»

 

هاکبی افزود: «امارات نمونه‌ای از این همکاری است.»

 

پیش‌تر نیز نشریه «آکسیوس» گزارش داده بود که اسرائیل در روزهای نخست جنگ با ایران، برای نخستین بار یک سامانه پدافند هوایی گنبد آهنین به همراه نیروهای نظامی برای بهره‌برداری از آن به امارات فرستاده است.

 

گوناز تی وی

E. Y

اخبار منتخب

Most Read