آخرین خبرها

فرمانده آمریکایی: نیابتی‌ها دیگر از تهران حمایت نمی‌شوند

۱۴۰۵.۰۲.۲۴, ۲۲:۳۰
فرمانده آمریکایی: نیابتی‌ها دیگر از تهران حمایت نمی‌شوند

سنتکام: نیروهای نیابتی ایران ۳۵۰ بار به آمریکا حمله کردند.

Gunaz.tv

به گزارش گوناز تی‌وی، فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) اعلام کرد گروه‌های مورد حمایت ایران در ۳۰ ماه منتهی به عملیات «خشم حماسی»، بیش از ۳۵۰ بار نیروها و دیپلمات‌های آمریکایی را هدف حمله قرار داده‌اند.

 

برد کوپر در جلسه کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا گفت این حملات به‌طور میانگین بیش از یک حمله در هر سه روز بوده و در نتیجه آن، چهار نظامی آمریکایی کشته و نزدیک به ۲۰۰ نفر زخمی شده‌اند.

 

فرمانده سنتکام همچنین افزود که حماس، حزب‌الله و حوثی‌ها اکنون از پشتیبانی و تأمین تسلیحاتی ایران محروم شده‌اند.

 

گوناز تی وی

R.G

اخبار منتخب

Most Read