آخرین خبرها

اسرائیل خواهان حمله دوباره به ایران شد

۱۴۰۵.۰۲.۲۵, ۱۸:۳۰
اسرائیل خواهان حمله دوباره به ایران شد

Gunaz.tv

به گزارش گوناز تی‌وی، رسانه‌های اسرائیلی گزارش داده‌اند تل‌آویو در پیامی روشن به آمریکا، خواستار ازسرگیری عملیات نظامی علیه ایران شده و تلاش می‌کند واشینگتن را برای ورود دوباره به رویارویی نظامی با جمهوری اسلامی متقاعد کند.

 

براساس گزارش کانال ۱۱ اسرائیل، مقام‌های اسرائیلی معتقدند تنها راه وادار کردن جمهوری اسلامی به عقب‌نشینی از برنامه هسته‌ای، تشدید فشارهای نظامی و امنیتی است، نه ادامه مذاکرات.

 

همزمان گزارش‌ها حاکی است که دولت آمریکا پس از بازگشت دونالد ترامپ از سفر چین، گزینه‌های خود در قبال ایران را بررسی می‌کند؛ گزینه‌هایی که از حمله نظامی محدود تا افزایش فشارهای منطقه‌ای را شامل می‌شود.

 

در همین حال، افزایش تهدیدهای تل‌آویو علیه ایران، نگرانی‌ها درباره آغاز دور تازه‌ای از درگیری مستقیم در منطقه را تشدید کرده است.

 

گوناز تی وی

R.G

اخبار منتخب

Most Read