آخرین خبرها

پاکستان جنگنده و ۸ هزار نظامی به عربستان فرستاد

۱۴۰۵.۰۲.۲۸, ۱۶:۱۶
پاکستان جنگنده و ۸ هزار نظامی به عربستان فرستاد

Gunaz.tv

پاکستان در چارچوب توافق همکاری دفاعی، یک اسکادران جنگنده، ۸ هزار نظامی و سامانه پدافند هوایی به عربستان سعودی اعزام کرده است.

 

اسلام‌آباد حدود ۱۶ فروند جنگنده JF-17 Thunder، دو اسکادران پهپادی و سامانه پدافند هوایی HQ-9 چین را به عربستان ارسال کرده است.

 

بر اساس این گزارش، تمامی تجهیزات توسط نیروهای پاکستانی اداره می‌شود و هزینه‌ها را ریاض تأمین می‌کند.

 

گفتنی است پاکستان و عربستان سعودی در سپتامبر ۲۰۲۵ توافقنامه دفاع متقابل راهبردی امضا کرده بودند.

 

گوناز تی وی

E. Y

 

اخبار منتخب

Most Read