آخرین خبرها

نیویورک‌تایمز: ایران هنگام آتش‌بس ده‌ها پایگاه موشکی بمباران‌شده را از زیر آوار خارج کرده

۱۴۰۵.۰۲.۲۹, ۰۹:۳۶
نیویورک‌تایمز: ایران هنگام آتش‌بس ده‌ها پایگاه موشکی بمباران‌شده را از زیر آوار خارج کرده

Gunaz.tv

روزنامه نیویورک‌تایمز به نقل از یک مقام ناشناس نظامی آمریکا گزارش داد که ایران در طول یک ماه آتش‌بس از این فرصت برای آماده‌سازی جهت احتمال ازسرگیری درگیری‌ها استفاده کرده است.

 

بر اساس این گزارش، ایران از زمان اجرایی شدن آتش‌بس در ۸ آوریل، اقدام به «خارج کردن ده‌ها پایگاه موشکی بمباران‌شده از زیر آوار، جابه‌جایی پرتابگرهای متحرک موشک‌های بالستیک و تغییر تاکتیک‌های نظامی خود برای هرگونه ازسرگیری حملات» کرده است.

 

این مقام آمریکایی گفته است حملات ایالات متحده به توان موشکی ایران عمدتا ورودی و دهانه سایت‌های موشکی را هدف قرار داده، اما خود پرتابگرها نابود نشده‌اند؛ زیرا این سامانه‌ها در غارها و تأسیسات عمیق زیرزمینی نگهداری می‌شدند تا در برابر حملات محافظت شوند.

 

گونازتی‌وی

SH.A

 

Keywords :

اخبار منتخب

Most Read