آخرین خبرها

سپاه از حمله به پایگاه مورد استفاده آمریکا خبر داد

۱۴۰۵.۰۳.۱۱, ۰۹:۲۰
سپاه از حمله به پایگاه مورد استفاده آمریکا خبر داد

Gunaz.tv

به گزارش گوناز تی‌وی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز دوشنبه ۱۱ خرداد ( ۱ ژوئن) اعلام کرد در واکنش به حمله آمریکا به جنوب ایران، یک پایگاه هوایی مورد استفاده نیروهای آمریکایی را هدف قرار داده است.

 

خبرگزاری‌های فارس و تسنیم به نقل از اطلاعیه سپاه گزارش دادند که حمله آمریکا علیه «یک دکل مخابراتی در جزیره سیریک در استان هرمزگان» انجام شده و نیروی هوافضای سپاه در پاسخ، «پایگاه هوایی مبدأ تجاوز» را هدف قرار داده است.

 

سپاه در این اطلاعیه نام و محل این پایگاه را اعلام نکرده، اما مدعی شده است که «اهداف پیش‌بینی‌شده منهدم» شده‌اند.

 

نیروی هوافضای سپاه همچنین هشدار داد که در صورت تکرار حملات آمریکا، «پاسخ کاملاً متفاوت» خواهد بود.

 

این ادعاها در حالی مطرح می‌شود که تاکنون جزئیات مستقلی درباره میزان خسارت یا نتیجه حمله اعلام‌شده از سوی سپاه منتشر نشده است. تنش‌های نظامی میان تهران و واشینگتن در ماه‌های اخیر، هم‌زمان با ادامه مذاکرات دو طرف، بارها به تبادل حملات محدود منجر شده است.

 

گوناز تی وی

R.G

 

اخبار منتخب

Most Read