آخرین خبرها

بحرین: با پهپادهای ایرانی هدف قرار گرفتیم

۱۴۰۵.۰۴.۰۶, ۱۵:۲۶
بحرین: با پهپادهای ایرانی هدف قرار گرفتیم

منامه تهران را به حمله پهپادی متهم کرد.

Gunaz.tv

به گزارش گوناز تی‌وی، وزارت خارجه بحرین اعلام کرد ایران با استفاده از پهپاد، اهدافی را در خاک این کشور هدف قرار داده است.

وزارت خارجه بحرین در بیانیه‌ای این اقدام را «به شدیدترین شکل محکوم» کرد و تهران را به «خرابکاری در تلاش‌های صلح» متهم کرد.

این وزارتخانه با اشاره به تفاهم‌نامه میان ایران و آمریکا، اعلام کرد حمله به خاک بحرین در زمانی انجام شده که تلاش‌هایی برای پایان دادن به درگیری‌ها در جریان است.

بحرین که میزبان یکی از پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه است، در جریان درگیری‌های ۴۰ روزه میان آمریکا و ایران بارها هدف حملات موشکی و پهپادی قرار گرفته بود.

این اتهام پس از آن مطرح شد که ایران نیز حملات جدید آمریکا به برخی نقاط در سواحل جنوبی این کشور را محکوم کرد.

هم‌زمان اداره تجارت دریایی بریتانیا از حمله دیگری به یک کشتی تجاری در تنگه هرمز خبر داد و سطح تهدید امنیتی در این منطقه را افزایش‌یافته اعلام کرد.

 


گوناز تی وی
R.G

اخبار منتخب

Most Read