آخرین خبرها

سپاه از حمله به پایگاه‌های آمریکا خبر داد

۱۴۰۵.۰۴.۰۷, ۰۶:۵۵
سپاه از حمله به پایگاه‌های آمریکا خبر داد

Gunaz.tv

به گزارش گوناز تی‌وی؛ سپاه پاسداران ایران اعلام کرد نیروهای دریایی و هوافضای این نهاد در عملیاتی مشترک، هشت زیرساخت نظامی آمریکا در کویت و بحرین را هدف حمله موشکی و پهپادی قرار داده‌اند.

بر اساس اطلاعیه سپاه، این حملات بامداد یکشنبه بین ساعت ۲ تا ۳ انجام شده و پایگاه علی‌السالم کویت و ناوگان پنجم دریایی آمریکا در بندر سلمان بحرین هدف قرار گرفته‌اند.

سپاه مدعی شده است که این حملات در پاسخ به حمله آمریکا به مواضع ایران در منطقه سیریک انجام شده است.

در پیام فرماندهی نیروی دریایی سپاه آمده است: «شلیک‌های کور آمریکا به سیریک معمای اشراف ما بر تنگه را حل نمی‌کند. اما شلیک‌های ما به متخلفین، راه روشن عبور را به باقی شناورها یادآوری می‌کند.»

در این پیام همچنین آمده است: «حساب پایگاه‌های آمریکایی منطقه جداست. جهنم را در این روزها تجربه خواهند کرد.»


گوناز تی وی
R.G

اخبار منتخب

Most Read