آخرین خبرها

بخشش 3 زندانی محکوم به اعدام در اورمیه

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
بخشش 3 زندانی محکوم به اعدام در اورمیه

Gunaz.tv

گوناز تی وی: با گذشت و بخشش خانواده های اولیای دم، سه زندانی در زندان مرکزی اورمیه از چوبه دار رهایی یافتند.

به گزارش گوناز تی وی، اداره کل زندانهای استان آزربایجان غربی اعلام کرد که سه نفر از محکومین به قصاص، دقایقی قبل از  اجرای حکم باپادرمیانی ایجاد صلح وسازش و مساعدت مدیر کل زندانهای استان، دادستان دادسرای های عمومی وانقلاب مرکز استان، قضات، مسئولین فرهنگی، روحانیون، مدیر زندان، مددکاران، ومعتمدین شهرستان ارومیه از جمله بهادری نماینده مردم ارومیه در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، از چوبه دار نجات یافتند.

علیرضا صفری مدیر زندان مرکزی ارومیه با تقدیر وتشکر از خانواده های داغدار صاحبان دم که با صعه صدر وبزرگ منشی از حکم قصاص نفس گذشتند ودر واپسین لحضات عمر فرصتی دوباره به محکومین به قصاص دادند اظهارداشت: “در همین راستا صبحگاه روز دوشنبه هفته گذشته، محکومین به قصاص امیر (ب) ۳۵ساله به اتهام قتل مرحوم سیامک (پ)، بهنام (ح) ۳۱ساله  به اتهام قتل مرحوم مهدی (الف ) وخالد (ض) ۲۸ساله پس از گفتگو با خانواده شکات، خانواده های دم ازاجرای حکم قصاص نفس منصرف شدند، همچنین برای محکوم به قصاص حسام (الف) ۱۹ ساله نیز تقاضای عفو گردید که موافقت اولیه حاصل و از اجرای حکم وی فعلا جلو گیری شد.

بی عدالتی ها و نابرابری های ایجاد شده توسط حکومت ایران در جامعه باعث نزاع بین افراد مختلف می شود که در برخی موارد منجر به قتل یکی از طرفین می گردد و محکومین به قتل هم توسط حکومت ایران به جای حل ریشه ای مسائل و مشکلات مردم به چوبه دار سپرده می شوند.

گوناز تی وی

E.H

اخبار منتخب

Most Read