آخرین خبرها

مهلت ۲۴ ساعته "ارتش آزاد سوریه" به حزب‌الله

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
مهلت ۲۴ ساعته "ارتش آزاد سوریه" به حزب‌الله

Gunaz.tv
 گوناز تی وی : ژنرال ادریس، فرمانده کل‌"ارتش آزاد سوریه" به حزب‌الله لبنان ۲۴ ساعت فرصت داد، نیروهای خود را از سوریه خارج کند. هم‌زمان نیروهای مخالف رژیم اسد تصاویری در اینترنت منتشر کردند که به گفته‌ی آنها سند جنایت جنگی رژیم هستند.

ژنرال سلیم ادریس، رئیس ستاد کل "ارتش آزاد سوریه" از نیروهای مسلح حزب‌الله لبنان خواست، تا شامگاه چهارشنبه (۲۹ مه/۸ خرداد) خاک سوریه را ترک کنند.

ژنرال ادریس در یک گفت‌وگوی تلفنی با شبکه‌ی "العربیه" با لحنی خشمگین اظهار داشت، در صورتی که حزب‌الله طی ۲۴ ساعت به حملات خود خاتمه ندهد، "ارتش آزاد سوریه" به مواضع حزب‌الله در خاک سوریه یا در لبنان حمله خواهد کرد، و آن‌ها را "حتی در جهنم" هم که باشند خواهد یافت.

 "ارتش آزاد سوریه" قوی‌ترین و متشکل‌ترین بازوی نظامی مخالفان رژیم بشار اسد به‌شمار می‌رود.   ژنرال ادریس در این گفت‌وگو مسئولیت دخالت نیروهای حزب‌الله در بحران سوریه را متوجه میشل سلیمان، رئیس جمهور لبنان دانست که اجازه چنین دخالتی را به حزب‌الله لبنان می‌دهد.

فرمانده‌ی کل ارتش آزاد سوریه با اشاره به کمک حزب‌الله به دولت سوریه اظهار داشت که سوریه قربانی "تهاجم ایران" شده است.

دویچه وله

B.M

 

اخبار منتخب

Most Read