آخرین خبرها

هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا به علت لختگی خون راهی بیمارستان شد

۱۴۰۰.۰۷.۲۸, ۰۷:۳۶
هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا به علت لختگی خون راهی بیمارستان شد

Gunaz.tv
 هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا به علت لختگی خون ناشی از ناراحتی مغزی که در اوایل ماه رخ داد، در بیمارستان تحت مداوا قرار گرفت.   فیلیپ رینس از وزارت امور خارجه آمریکا گفت: "پزشکان متوجه لختگی خون ناشی از ناراحتی مغزی چند هفته گذشته شدند. هم اکنون در بیمارستان نیویورک- پرسبیترین تحت مداوا قار گرفته است. به مدت ٤۸ساعت تحت مراقبت خواهد بود. سپس برای ادامه معالجه تصمیم‌گیری خواهد شد."   منابع بیمارستانی گزارش می‌دهند که لختگی وارد مغز نشده و خونریزی مغزی نیز وجود ندارد. بر اساس اظهارات رینس در ۱٥ دسامبر، کلینتون ٦٥ ساله به علت وجود ویروس معده مجبور به لغو یک سفر خارجی شده و به علت کاهش شدید میزان آب بدن، دچار بیهوشی و حمله مغزی شده بود.  B.O

اخبار منتخب

Most Read